[gtranslate widget_look="float"]

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיולי סוסים

    טיולי סוסים קסומים בלב הגליל – חוויה בלתי נשכחת בבית הספר לרכיבה בציפורי

    האם אי פעם חלמתם לרכב על סוס בנופים עוצרי נשימה? לחוות את הטבע מזווית חדשה ומרגשת? בבית הספר לרכיבה בציפורי, אנו מזמינים אתכם לחוויה בלתי נשכחת של טיולי סוסים בלב הגליל התחתון.

    טיולי הסוסים שלנו מציעים שילוב מושלם של הרפתקה, טבע ורוגע. ראשית, הנופים המרהיבים של הגליל התחתון מספקים רקע מושלם לרכיבה. תוכלו ליהנות מהשקט והשלווה של הטבע, לצפות בפריחה עונתית, ולהתרשם מהנוף הפסטורלי של האזור. אנו מציעים מגוון מסלולים המתאימים לכל רמת ניסיון – מרוכבים מתחילים ועד למנוסים. בין אם אתם מחפשים טיול קצר של שעה או הרפתקה ארוכה יותר, יש לנו את המסלול המושלם עבורכם.

    הסוסים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהחוויה. הם ידידותיים, רגועים ומאומנים היטב, מה שמבטיח חוויית רכיבה בטוחה ונעימה לכל המשתתפים. כל טיול מלווה במדריכים מנוסים ומוסמכים, שישמחו לחלוק איתכם את הידע שלהם על האזור, על הסוסים ועל טכניקות הרכיבה. אנו מאמינים במתן יחס אישי, ולכן נדאג להתאים את הטיול לצרכים ולרצונות שלכם. בין אם אתם זוג רומנטי, משפחה עם ילדים או קבוצת חברים – נדאג שתקבלו את החוויה המושלמת עבורכם.

    טיול סוסים טיפוסי אצלנו כולל תדרוך בטיחות והסבר על יסודות הרכיבה, התאמת סוס לכל רוכב, טיול מודרך בנופי הגליל, עצירות לתצפיות וצילומים, הסברים על האזור, ההיסטוריה והטבע המקומי. יש אפילו אפשרות לפיקניק בטבע בתיאום מראש.

    הטיולים שלנו מתאימים למגוון רחב של אנשים: משפחות המחפשות פעילות מהנה ומגבשת, זוגות הרוצים לחוות רומנטיקה בטבע, קבוצות חברים המעוניינים בחוויה משותפת, תיירים המבקשים לחוות את יופיו של הגליל מזווית ייחודית, ומי שמחפש דרך חדשה להתחבר לטבע ולעצמו.

    מה הופך אותנו לבחירה המושלמת עבורכם? ראשית, הניסיון הרב שלנו. צוות המדריכים שלנו מנוסה ומקצועי, עם ידע נרחב בתחום הרכיבה והכרות מעמיקה עם האזור. שנית, אנו שמים את הבטיחות מעל הכל. אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים של בטיחות, כולל ציוד מתאים ותקין, והדרכה מקיפה לפני כל טיול. בנוסף, אנו מאמינים במתן יחס אישי ושירות מותאם לכל לקוח, ונשמח להתאים את הטיול לצרכים הספציפיים שלכם.

    המיקום שלנו הוא יתרון נוסף. בית הספר לרכיבה בציפורי ממוקם בלב אזור עשיר בנופים ואתרים היסטוריים, מה שמאפשר טיולים מגוונים ומרתקים. ולבסוף, אנו מציעים חוויה כוללת. מלבד הטיול עצמו, תוכלו ליהנות מפינות ישיבה נעימות ומקום לקפה, המאפשרים רגעי מנוחה ורוגע לפני או אחרי הטיול.

    להזמנת טיול סוסים או לקבלת מידע נוסף, אנא צרו איתנו קשר במספר053-9604454 ונשמח לענות על כל שאלה ולעזור לכם לתכנן את החוויה המושלמת עבורכם. אז למה אתם מחכים? הצטרפו אלינו לטיול סוסים קסום בגליל, וצרו זיכרונות שילוו אתכם לשנים רבות!

    טיול רכיבה על סוסים

    מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש? רוצים לצאת לטיול רומנטי יוצא דופן ומיוחד במינו? מתכננים יום הולדת מיוחד? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. אצלנו תוכלו ליהנות במסגרת טיול רכיבה על סוסים חווייתי וחד פעמי. במהלך הטיול אתם תקבלו הזדמנות לרכוב על סוס, ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של הגליל ומהיופי שרק הטבע יכול לספק. טיול רכיבה על סוסים הוא טיול המתאים לכל סיטואציה בעצם ואם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים, עכשיו הזמן שלכם להמשיך לקרוא.

    מה כולל טיול רכיבה על סוסים

    במהלך טיול רכיבה על סוסים אתם כמובן תיהנו מליווי צמוד של צוות המדריכים שלנו אשר יעמוד לצידכם כל הזמן. חשוב לנו לדאוג בראש ובראשונה לבטחון האישי שלכם ולכן, אתם לא תצאו לדרך עד שלכל אחד מהיושבים בשיירה תהיה קסדה ואת כל האמצעים שיאפשרו לכם ליהנות מרכיבה שקטה ונעימה בחיק הטבע. אנחנו מביאים איתנו לא רק את הקסם של הטבע אלא גם את הקסם של הסוסים. אנחנו מבינים כי בעולם בו אנחנו חיים היום. עולם בו רבים מאיתנו פשוט מבלים ימים שלמים במסכים, בדיוק בגלל זה אנחנו חייבים למצוא את הדרך לחזור בחזרה לטבע. אנחנו יודעים כי רכיבה בחוץ מגדילה את תחושת המסוגלות, את הביטחון העצמי, האנדרופינים בדם עולם ופשוט באופן טבעי, הרכיבה משחררת תחושות כמו של דאגה או לחץ . בתקופה כמו זו, תקופה בה אנחנו נתונים ללא מעט לחצים ואתגרים, הרי שאין כמו טיול רכיבה על סוסים כדי לשחרר קצת את המתח הכלוא בתוך הגוף.

    אנחנו פה הולכים אתכם את כל הדרך

    בחווה שלנו, של Qablawe Park, תמצאו קודם כל צוות מדריכים ורוכבים מסור ומקצועי. אנחנו בוחרים בפינצטה את העובדים שלנו ולא בכדי. העבודה כוללת כמובן אינטרקציה עם אנשים כמו גם בעלי חיים ולכן, חשוב לנו לבחור את האנשים הטובים ביותר לעבודה הזו.

    אנחנו כמובן עומדים כאן לצידכם. נשמח לתאם לכם טיול בהתאם לצרכים שלכם ולאופי של הקבוצה. כל מה שאתם צריכים הוא פשוט ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר ממש עכשיו.

    Thumbnail
    בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי
    התקשרו WhatsApp
    שלחו לנו ווצאפ!
    1
    💬 צריכים עזרה?
    Scan the code
    שלום,
    כאן עלי קבלאווי
    איך אפשר לעזור?