[gtranslate widget_look="float"]

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רכיבה טיפולית למבוגרים

    רכיבה טיפולית למבוגרים – שילוב בין גוף ונפש בשיטה ייחודית

    אם אתם מחפשים רכיבה טיפולית למבוגרים, הגעתם למקום הנכון. אנחנו בחווה של Qablawe Park נשמח לעמוד לשירותכם בכל עניין. אנחנו מאמינים כי רכיבה טיפולית למבוגרים היא כלי מדהים אשר יכול לעזור לכל מי שצריך את העבודה בחווה כדי למצוא את הדרך לעצמו. במאמר הבא אנחנו רוצים להסביר בדיוק מה תהליך כזה כולל ומדוע אנחנו מאמינים כי זה חשוב כל כך. רוצים לשמוע עוד? מצויין, כי אנחנו מתחילים ממש עכשיו.

    רכיבה טיפולית למבוגרים, מה זה אומר בעצם

    כאשר אנחנו מדברים על רכיבה טיפולית למבוגרים אנחנו קודם כל מדברים על תהליך אשר במסגרתו מי שלא חשב מעולם כי ירכב על סוס, אכן לומד לרכב על סוס. אבל כמובן, התהליך כולל הרבה יותר מרכישה של המיומנות בלבד. העניין הוא כזה, כמעט אין מי שלא עובר אתגרים לאורך החיים. מדובר על תופעה נפוצה, אשר באמת, רלוונטית לכולם. הרי כולנו חווים קשיים כאלו ואחרים, באופן טבעי. בדיוק בגלל זה אנחנו מבינים כי עלינו להשתמש בכלים שונים מעולמות הטיפול בניסיון להרגיש טוב יותר. בין אם אנחנו מדברים על תהליכים שתפקידם לתת מענה בנוגע להתגברות על פחדים ובין אם אנחנו מדברים על אירועים של חרדה חברתית.

    בתהליך של רכיבה טיפולית למבוגרים, אנחנו יכולים להעניק לכם כלים אשר יעזרו לכם להתגבר על לא מעט אתגרים. קודם כל נזכיר, כי כאשר אנחנו מתגברים על קשיים לאורך תהליך הלמידה, בזמן שאנחנו לומדים לרכוב, אנחנו כמו מקבלים כלים אשר ישמשו אותנו גם בהמשך. מעבר לכך, העבודה עם יצור חי, עם הסוס, מעניקה לנו הזדמנות לפתח רגישות. מצד אחד, הסוס לא שופט את הרוכב עליו, הוא לא מגיע עם דעות קדומות וכן הלאה. מהצד השני, הוא בהחלט זקוק למגע, למענה בנוגע לצרכיו ועוד. כלומר, אנחנו יכולים לפתח איזו יכולת להסתכל על הצרכים של האחר, מול מי שלא שופט אותנו או מבקר אותנו כל הזמן.

    עכשיו הזמן להצטרף לתהליך

    רכיבה טיפולית למבוגרים יכולה להפוך לתהליך מדהים ועוצמתי במיוחד. אנחנו מחכים לכם כאן כבר עכשיו. מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 053-9604454

    רכיבה טיפולית למבוגרים – שילוב ייחודי בין גוף ונפש

    אם אתם מחפשים דרך לשלב בין טיפול רגשי לעבודה גופנית, רכיבה טיפולית למבוגרים יכולה להיות הפתרון האידיאלי עבורכם. בחוות Qablawe Park אנו מציעים רכיבה טיפולית שמותאמת במיוחד למבוגרים, במטרה לסייע להם להתמודד עם אתגרים נפשיים ופיזיים. במאמר זה, נעמיק בתהליך של רכיבה טיפולית ונבחן מדוע היא כלי טיפולי אפקטיבי ומשמעותי כל כך.

    מהי רכיבה טיפולית למבוגרים?

    רכיבה טיפולית למבוגרים היא תהליך טיפולי שמשלב בין למידה של מיומנויות רכיבה על סוסים ובין התמודדות עם אתגרים רגשיים. מדובר בתהליך ייחודי המאפשר לרוכב לפתח את יכולותיו הפיזיות והרגשיות תוך כדי אינטראקציה עם הסוס, חיה שידועה ביכולתה לסייע בתהליכי טיפול רגשיים. הסוס, שאינו שופט או מבקר, מאפשר לרוכבים להתמקד בתהליך ללא לחץ חיצוני, ובכך להקל על ההתקדמות האישית.

    איך הרכיבה תורמת להתמודדות עם קשיים?

    רבים מהאנשים חווים קשיים ואתגרים לאורך חייהם, כמו חרדה, פחדים, או בעיות תקשורת. תהליך הרכיבה מלמד את הרוכבים להתמודד עם קשיים אלה דרך למידת מיומנויות חדשות כמו יציבות ושליטה, לצד פיתוח סבלנות ואמפתיה כלפי הסוס. במהלך הרכיבה, ישנה חשיבות רבה לאופן שבו הרוכב מתמודד עם האתגר הפיזי והמנטלי של השליטה בסוס, והתהליך הזה תורם להבנת הדרכים להתמודדות עם אתגרים בחיים האישיים.

    למה זה חשוב?

    הרכיבה הטיפולית מאפשרת פיתוח של יכולות אישיות ומנטליות משמעותיות. העבודה עם סוסים יוצרת סביבה טיפולית בטוחה שבה ניתן לפתח מיומנויות חדשות בלי תחושת שיפוטיות. בנוסף, הסוס זקוק לטיפול ותשומת לב, כך שהרוכב לומד להקשיב לצרכים של מישהו אחר, לפתח רגישות ואחריות, מיומנויות שמועילות גם מחוץ למגרש הרכיבה.

    הצטרפו לתהליך רכיבה טיפולית למבוגרים

    רכיבה טיפולית למבוגרים יכולה להיות חוויה מעצימה ומחזקת המשלבת בין עבודה פיזית ורגשית. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהתחיל את המסע שלכם לרכיבה טיפולית בחוות Qablawe Park. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר במספר 053-9604454.

    Thumbnail
    בניית אתר בעיצוב אישי בניית אתר בעיצוב אישי
    התקשרו WhatsApp
    שלחו לנו ווצאפ!
    1
    💬 צריכים עזרה?
    Scan the code
    שלום,
    כאן עלי קבלאווי
    איך אפשר לעזור?